T.C. Bornova Belediyesi Kurumsal Web Sitesi
ENGLISH
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Başkanın Mesajı
    • Organizasyon Şeması
    • Meclis Üyeleri
    • Muhtarlar
    • Tarihçe
    • Etik Komisyonu
    • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
    • İhtisas Komisyonları
    • Yönetmelikler
    • Birimlerimiz
    • Afet ve Acil Durum Toplanma Alanları
    • Kardeş Belediyeler
    • Üyeliklerimiz
    • Saydamlık ve Hesapverilebilirlik
  • Raporlar
  • E-BELEDİYE
    • E-Belediye Hizmetleri
    • İhale İlanı
    • İstek Şikayet
    • İmar e-Ruhsat
    • Taşınmaz Mal Kiralama İlanı
    • Sicil Arama
    • Bilgi Edinme (Gerçek)
    • Bilgi Edinme (Tüzel)
    • Parselasyon Planları
    • İmar Durumu Sorgulama
    • Meclis Kararları
    • Meclis Gündemi
    • Askıya Çıkan İmar Planları
    • IBAN numaraları
  • Bornova Rehberi
  • İletişim
Hızlı Menü

Başkan İduğ çağrı merkezinde

  • Ana Sayfa
  • /
  • Haberler
  • / Başkan İduğ çağrı merkezinde

Başkan İduğ çağrı merkezinde

Vatandaştan gelen çağrıları Başkan Mustafa İduğ yanıtladı
2 Ocak 2020

Sık sık çalışanlarla bir araya gelip, birimlerin işleyişini yerinde inceleyen Bornova Belediye Başkanı Dr. Mustafa İduğ, çağrı merkezinde vatandaşlara sürpriz yaptı. 7/24 hizmet veren (0 232) 999 19 19 numaralı çağrı merkezine gelen aramaları yanıtlayan Başkan İduğ, belediyenin her biriminde kurumsal bir dil kullanılması gerektiğini söyledi.

Kimi vatandaşların sorularına bilgisi dahilinde doğrudan cevap veren İduğ, kendisini tanıttığı bir vatandaşa; “Belediye başkanı olmak herşeyi bilmeyi değil, bilenlerle çalışmayı gerektirir. Ben bu vizyonla çalışıyorum” diyerek ilgili birime yönlendirdi. Başkan İduğ, yüzyüze görüşme talebinde bulunan bir vatandaşı da randevu alması için Özel Kalem Müdürlüğü’ne bağladı.

Vatandaşlarla ileşitim kurarken belediyenin her biriminde kurumsal bir dil kullanması gerektiğini belirten Başkan Mustafa İduğ, çağrı Merkezi çalışanlarına nasihatlerde bulundu. İduğ, “Vatandaşlarımız belediye ile ilgili bir talebi, sorunu ya da sorusu olduğunda ilk olarak çağrı merkezini arıyor. Sizler çok önemli bir iş yapıyorsunuz. Bornova Belediyesi’ni temsil ediyor, vatandaşlarla doğrudan iletişim kuruyorsunuz.” dedi.

Bornova Belediyesi (0 232) 999 19 19 numaralı çağrı merkezininin yanısıra, 0535 214 50 35 numaralı whatsApp hattı ile tüm sosyal medya platformlarından vatandaşların talep ve şikayetlerini alıyor, cevap veriyor, ilgili birimlere yönlendiriyor.


BORNOVA HEPİMiZİN!

Copyright © 2022 Bornova Belediyesi
Tüm hakları saklıdır.

Kazım Dirik Mah. Fevzi Çakmak Cad. No: 38  |  Telefon: (0232) 999 19 19  |  E-mail: [email protected]