Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, Başkan Yardımcıları ve Birim Müdürleri 2017 yılının ilk 6 ayının değerlendirildiği toplantıda bir araya geldi. Stratejik plandaki 2017 hedeflerinin ilk 6 ayda yüzde 60 oranında gerçekleştiğinin görüldüğü toplantıda hizmet kalitesini arttırmak için neler yapılabileceği ele alındı. Eldeki veriler ve bugüne kadar gerçekleşen rakamlar değerlendirildiğinde yıl sonunda hedeflerin yüzde 100’e yakın oranlarda gerçekleşeceği belirtildi.

Bornova Belediyesi’nde yılın ilk 6 ayı değerlendirme toplantısı yapıldı. Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, Başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin katıldığı toplantıda stratejik plan ve hedefler ele alındı.
Stratejik plandaki 2017 hedeflerinin ilk 6 ayda yüzde 60 oranında gerçekleştiğinin görüldüğü toplantıda hizmet kalitesini arttırmak için neler yapılabileceği ele alındı. Eldeki veriler ve bugüne kadar gerçekleşen rakamlar değerlendirildiğinde yıl sonunda hedeflerin yüzde 100’e yakın oranlarda gerçekleşeceği belirtildi.

Bornova Belediyesi’nin 35 müdürlüğünün faaliyet ve bütçeleri ile ayrıntılı sunumun yapıldığı toplantıda gerekli değerlendirmeler yapıldı. Müdürlüklerin hizmet noktasındaki performansları, kalitenin hangi tedbirlerle ele alınacağı konuları tartışıldı. Toplantı sonunda İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlilerinden Burçin Cepkenli Önder “İlişki ve İletişim Eğitimi” başlıklı bir sunum yaptı.

Tasarruf ve hizmet

Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, maksimum tasarrufla maksimum hizmeti sağlamayı hedeflediklerini belirterek, “Bugüne kadar hedeflerimize ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. 2017 için Stratejik Plan hedeflerimizin yüzde 60’ına ulaştığımızı gördük. Yapılan hizmetlerin hem sayısını hem de kalitesini daha artırmak için neler yapabileceğimizi belirledik. Bornovalı hemşehrilerimiz her zaman en iyi hizmeti hak ediyor. O yüzden hedefimiz de bu yönde. Hizmet ettiğimiz vatandaşlara en hassas şekilde yaklaşmak için de gerekli iletişim eğitimlerinden yararlanıyoruz” dedi.