• Müdür

    Tahir ÖZKAYA

  • Telefon

    Zeynep İLHAN – 1730

    Canan GÜLER – 1364

  • E-mail

    muhtarlikisleri@bornova.bel.tr

  • Görev Tanımı

    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’ne verilen bütçeyi ilgili mevzuatlara uygun olarak harcamak ve kayıtlarını tutmak.
    • Muhtarların bilgilerini tutmak, Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ve diğer Müdürlükleri ilgilendiren konularda yazışma işlemlerini yürütmek, arşivlemek, gelen-giden evrak kayıtlarını tutmak,
    • Belediye sorumluluk ve yetki alanında bulunan muhtarlardan gelen talepleri elektronik ortamda almak, ilgili birimlere iletmek ve taleplerin yerine getirilip getirilmediğini takip etmek,
    • Muhtarlardan gelen taleplere 15 gün içinde sistem üzerinden cevap vermek, ayrıca muhtarların mail adreslerine elektronik posta ile bildirmek,
    • Gelen taleplerden, yerine getirilenleri ve yerine getirilemeyenlerin gerekçesini sisteme işlemek,
    • Başkanlık Makamı ile muhtarlar arasındaki işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
    • Başkanın, muhtarlarla ilgili yazılı ve sözlü talimatlarını ilgili birimlere ulaştırmak, takip ederek sonuçlandırılmasını sağlamak,
    • Muhtarlarla ilgili Başkanlığa intikal eden sözlü ve yazılı dilek, şikâyet, öneri vb. konuların izlenmesi ile sonuçların ilgililere en kısa zamanda iletilmesini sağlamak.
    • Yürüttüğü işler ile ilgili düzenli olarak veri toplamak, değerlendirmek, rapor hazırlamak ve bu doğrultuda uygulanan sistemleri yönetilmesine yönelik iş ve işlemleri yürütmek,
    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün tüm görevli personeli ile ilgili gerekli denetimleri yapmak veya yaptırmak,
    • Muhtarlıklar ile ortak görev yapılması gereken konularda koordinasyonunu sağlamak, bununla ilgili diğer birimler ile gerekli yazışma ve çalışmaları yapmak,
    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü faaliyet kapsamında gerçekleştirilecek çalışmaların uygulama adımlarını belirlemek,

    • Yürütülecek faaliyetler sırasında Belediye Başkanı, Belediye Başkanı Yardımcıları ile iyi ve etkin bir işbirliği içinde çalışmalarını yürütmek,
    • Başkanlık tarafından verilecek diğer görevleri yapmak,

  • Faaliyet Alanı

    Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, kendisine verilen görevleri yürütürken, işlemlerini Kanun, Tüzük, Yönetmelik ve diğer mevzuata uygun olarak yapmak ve neticelendirmekten sorumludur.
    1-) Müdür
    İlgili mevzuatlar ve Belediye Başkanlığı genelge, bildiri, prensip kararları ve talimatlar çerçevesinde yöneticilik görevlerini yerine getirir.
    • Müdürlüğün yönetiminde yetkili ve sorumlu olan kişidir.
    • Müdürlük bünyesinde görevli tüm personelin amiridir.
    • Müdürlüğü, Başkanlık Makamına karşı temsil eder.
    • Müdürlüğün sevk ,idare, disiplin, düzen, denetim ve koordinasyonundan sorumludur.
    • Müdürlük personeli arasında görev dağılımı yapar.
    • Müdürlük personelinin özlük hakları ile ilgili yetkisi dahilindeki işlemleri yürütür.
    • Muhtarlık İşleri Müdürlüğü ile diğer Müdürlükler arasında koordinasyonu sağlar.

    2-) Personelin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
    • Müdür tarafından yapılan iş bölümü doğrultusunda verilen görevleri yerine getirir.
    • Müdürlüğün faaliyetleri ve personeli ile ilgili yazışmaların takibini yapar.
    • Müdürlük yazışmalarını hazırlar, Müdürlüğe gelen yazışmalar ile giden yazışmaların gerekli yerlere ulaşmasını sağlar.
    • Gelen ve giden yazışmalar için standart dosya planına göre dosya tutar.
    • Büro ve kırtasiye malzemeleri ihtiyaçlarını tespit ederek teminlerini sağlar.
    • Müdürlüğün ayni ve demirbaş işlerini takip eder.
    • Müdürlük personelinin özlük haklarını takip eder.
    • Müdürlük bütçesinin kullanılmasının gerekli olduğu durumlarda ilgili tahakkuk işlemlerini yapar.
    • Müdürün kontrolünde, Müdürlük bütçesini, her yıl belirtilen takvim içerisinde düzenler ve Başkan Yardımcısı ve Müdürün Onayına sunar.

  • Dökümanlar

  • Organizasyon Şeması

    muhtarlar_org